niedziela, 28 lipca 2013

zawrót głowy pogodowy...

Witajcie!

W Polsce dziś 40 stopni w słońcu a u mnie deszcz...
Jeszcze chwilę temu mieliśmy świetną pogodę. Na tutejsze warunki klimatyczne to istny zawrót głowy. Plaże były przepełnione, parki oblegane, aż do dnia wczorajszego. Kompletna zmiana o 180 stopni...

Ja jednak chyba gdzieś po cichutku się uśmiecham... :-)  Bardzo lubię taką pogodę. Mogę zostac w domu i zrelaksować się na dobre. Deszcz cichutko stuka o parapet, a ja zwyczajnie odpływam... Uwilbiam rześkie powietrze, które wypełnia cały dom!

W takie dnie jak dziś uwielbiam oglądać filmy. Wybieram zawsze te, które zawsze miałam w zanadrzu, ale nigdy nie było dobrego momentu, by je oglądnąć. Dziś padło na "Skazani na Shawshank" (klik).


Niesamowita historia opowiadająca o wielkiej przyjaźni, sile charakteru, wytrwałości ludzi, którzy z góry zostali skazani na stracenie. Szkoda, że tak późno się za ten klasyk zabrałam, zwłaszcza, że to klasyk z 1994 roku! Gorąco polecam.

Tymczasem moi Kochani, zabieram się za wieczorne SPA. Jutro mój rutynowy dzień wolny, więc dziś mogę więcej czasu spędzić w łazience, nie przejmując się, że rano trzeba wcześnie wstać. Na pierwszy strzał idzie maseczka z alg, olejowanie włosów i henna. W praniu wyjdzie, czy jeszcze coś innego wymaga naprawy :-)

Udanego i owocnego tygodnia Wam życze!!!

1 komentarz:

  1. To jeden z tych filmów, który można oglądać wiele razy i nigdy się nie nudzi :)

    OdpowiedzUsuń